هزینه ایمپلنت دندان

هزینه ایمپلنت دندان به دلیل مسئولیت کاری بالایی که بر عهده متخصصان ایمپلنت می باشد، بسیار بالاست.
قیمت ایمپلنت همیشه از دیگر خدمات دندان پزشکی بیشتر است. هم چنین مواد و وسایلی که برای کاشت دندان
استفاده میشود گران قیمت بوده است و در نتیجه بخش زیادی از هزینه ی آن صرف مواد و متریال مصرفی می شود.
هم چنین باید در نظر داشت قسمتی از هزینه ایمپلنت ممکن است صرف خدماتی که نیاز به تخصص بالا دارد شود.
توصیه می شود به هیچ عنوان از ایمپلنت های ارزان استفاده نکنید که خسارات جبران ناپذیری برای شما خواهد داشت.
اما باتوجه به اینکه هزینه کاشت دندان بسیار بالاست اما نمی توان از مزایای آن چشم پوشی کرد.
برای دانستن این مزایای به مقاله آن مراجعه کنید.
قیمت ها مشخص کننده نوع ایمپلنت نیستند

باید در نظر داشت که هزینه ایمپلنت تنها یکی از گزینه انتخابی شما برای کاشت دندان است.
پس با دیدن تبلیغات نامناسب برای ایمپلنت ارزان و وسوسه کننده نباید به سراغ این مرکز های ایمپلنت دندان بروید.
چرا که با انجام ایمپلنت های بی کیفیت و جراحی های نامناسب مشکلاتی برای شما درست خواهد شد که جبران ناپدیر است.
انتخاب شدن نوع ایمپلنت از طرف متخصص ایمپلنت با توجه به وضعیت فک، وضعیت سینوس ها،
میزان استخوان مشخص می شود و به دنبال آن هزینه ایمپلنت دندان تایید خواهد شد.
برای آشنایی با انواع ایمپلنت به مقاله آن مراجعه کنید.
عوامل مربوط به هزینه ایمپلنت دندان

• برند ایمپلنت
• هزینه روکش
انواع مختلفی دارند که هزینه ی آنها با توجه انتخاب بیمار که به صورت زیبایی باشد یا طبیعی در نظر گرفته می شود.
• جراحی های مورد نیاز بیمار
• هزینه ی پیوند استخوان
این هزینه ربطی به تعداد ایمپلنت دندان ندارد و بستگی به میزان استخوان مصنوعی مصرفی دارد.
• هزینه پیوند لثه
به صورت ممکن است انجام شود : سینوس لیفت باز و سینوس لیفت بسته می باشد.
سینوس لیفت باز که ابتدا انجام می شود و ایمپلنت بعد از ۶ ماه قرار می گیرد که هزینه ی ایمپلنت به میزان
مصرف استخوان تزریق شده در نظر می گیرند سینوس لیفت بسته هم زمان با کاشت دندان انجام می شود
که مقداری بههزینه ی ایمپلنت دندان اضاقه می شود.
• جراحی سینوس
شرایط اقساط هزینه ایمپلنت دندان
هزینه ایمپلنت دندان با ارائه چک معتبر به صورت اقساطی مشخص می شود.
عوارض ایمپلنت دندان:
زمانی که مراحل ایمپلنت به درستی صورت بگیرد و با در نظر گرفتن رشد استخوان صورت و فک و تجهیزات مناسب
عوارض بسیار اندکی خواهد داشت.درد مختصر بعد از کاشت، عفونت، خونریزی، آسیب عصبی یا سینوسی، تورم و لق شدت
مختصر دندان از جمله عوارضی است که کاشت دندان به همراه خواهد داشت.
با در نظر گرفتن مراقبت های قبل و بعد از ایمپلنت دندان می توان این عوارض را در ناچیزترین حد ممکن رساند.
اگر عفونت ایمپلنت به موقع درمان نشود باعث آسیب به استخوان فک می شود و ممکن است نیاز به برداشتن بخشی
از استخوان شود. با گسترش باکتری ها باعث می شود به سایر دندان های دیگر آسیب وارد کند یا به بافت های نرم و سینوس برسد و باعث درد سینوس یا مشکلات مجاری تنفسی شود. در موارد بسیار شدید عفونت ممکن است به خون راه یابد.
طول درمان کاشت دندان
طول درمان ایمپلنت دندان شما به چند عامل بستگی دارد‌.
این عوامل مربوط میشه بازسازی قبل از ایمپلنت دندان می باشد.
اگر شما به درمان های دیگری برای قبل از انجام کاشت ایمپلنت دندان نیاز داشته باشید طول درمان ایمپلنت بیشتر می شود.
دقت داشته باشد تا زمانی که شما شرایط ایمپلنت دندان را دارید این درمان را انجام دهید.
طول درمان ایمپلنت از ۴ هفته تا ۹ ماه در نظر گرفته شده است.
این زمان ها بستگی دارد به نوع درمانی که از طرف متخصص ایمپلنت انتخاب می شود.